DeathMatch
Najbardziej popularny scenariusz gry. Tutaj gracze dzielą się na dwie drużyny. Każda z drużyn jest oznakowana. Zadaniem drużyn jest eliminacja wszystkich członków drużyny przeciwnej. Gra powinna być ograniczona czasowo. W momencie upłynięcia czasu zwycięża drużyna, która wyeliminowała większą liczbę przeciwników.
Flaga
Drużyny dwie a flaga jedna znajdująca się w centralnej części pola. Zadaniem grupy jest zdobycie flagi i przetransportowanie jej do własnej bazy. Jeśli uczestnik niosący flagę zostanie trafiony, musi odłożyć flagę na ziemię w miejscu trafienia. Aby kontynuować grę, inny członek drużyny musi podnieść flagę i może się z nią dalej przemieszczać. Jeśli chodzi o tzw. życia w tej rozgrywce, zasady są standardowe (po jednym życiu dla każdego). Gdy braknie uczestnikowi kulek w czasie gry, jest to równoznaczne z wyeliminowaniem z gry tego członka drużyny.
Obrona Częstochowy
Kolejna gra oparta na zasadach „zdobywania flagi”. Różnica polega na tym, że jedna drużyna tylko broni, na określonym terenie, dostępu do flagi (nie wolno obrońcom wychodzić poza wybrany teren), gdy zadaniem drugiej jest jej zdobycie. Atakująca grupa wygrywa, zdobywając flagę (wystarczy ją podjąć), obrońcy wygrywają, jeśli uda im się powstrzymać atak. Jest to dobre ćwiczenie, jak bronić lub atakować pozycje flagowe.
Eliminacja
W tej grze nie ma drużyn. Gracz jest zdany tylko na własne siły, każdy inny jest wrogiem, którego trzeba zniszczyć. Doskonała gra na wyrobienie cech prawdziwego wojownika, wyrabia zmysł samozachowawczy, zmusza uczestnika, aby miał oczy dookoła głowy, uczy podejmowania błyskawicznych decyzji, uaktywnia instynkt przetrwania. Zwycięża ten, kto przetrwa do końca gry.
Ochrona Prezydenta
Jedna osoba bez broni zostaje prezydentem. Pozostali gracze dzielą się na ochroniarzy i terrorystów. Ochrona powinna być liczniejsza. Misja ochroniarzy polega na bezpiecznym przeprowadzeniu prezydenta przez pole określoną wcześniej trasą. Misja terrorystów - sprzątnąć prezydenta bez względu na straty własne.
Bomba
Standardowo bomba leży na środku pola, a dwie równe ekipy starają się ją zdobyć i zanieść do jednej z dwóch baz przeciwnika. Drużyny mają 15 minut od rozpoczęcia gry do wybuchu bomby. Przegrywa ten zespół, na którego bazie wybuchnie bomba. Gdy bomba wybuchnie podczas transportu, drużyna przegrywa.
Dwie Flagi
Dwie flagi znajdują się na środku areny. Zadaniem grupy jest zdobycie flagi przeciwnika i przetransportowanie jej do swojej bazy, jednocześnie broniąc własnej flagi. Jeśli uczestnik niosący flagę zostanie trafiony, flaga wraca na środek. Jeśli chodzi o tzw. życia w tej rozgrywce, są nieskończone, a po trafieniu uczestnik wraca do miejsca, w którym rozpoczynał rundę. Gdy braknie uczestnikowi kulek w czasie gry, jest to równoznaczne z wyeliminowaniem z gry tego członka drużyny.
Nasza oferta
PAINTBALL KLASYCZNY
(wiek 13+ lat)
Pakiet podstawowy: 75 zł/ os
Pakiet średni: 100 zł/ os
Pakiet premium: 125 zł/ os
PAINTBALL DLA DZIECI
(wiek 9-13 lat)
Pakiet podstawowy: 65 zł/ os
Pakiet średni: 80 zł/ os
Pakiet premium: 90 zł/ os
PAINTBALL DLA NAJMŁODSZYCH
(wiek 6-9 lat)
Pakiet podstawowy: 65 zł/ os
Pakiet średni: 80 zł/ os
Pakiet premium: 95 zł/ os